Jak reklamovat

Obdržel(a) jste vadné zboží a chtěl(a) byste ho reklamovat? Není problém! :)

1. Zašlete nám vyplněný reklamační formulář, který se nachází níže v sekci "Ke stažení", na info@ficura.cz a domluvíme se na dalších krocích.

Po domluvě:

2. Jak zboží odeslat?

  • Zboží kvalitně zabalte a zašlete skrze zásilkovnku na naši adresu, či na domluvené výdejní místo zásilkovny

Martin Toufar

Netlucká 635, 107 00, Praha 10 - Dubeč

info@ficura.cz

  •  Pokud nebude zasláno na výše uvedené údaje, či jíné námi domluvené výdejní místo zásilkovny, nejsme povinni tuto zásilku převzít.

 

  • Reklamované zboží prosíme zaslat skrze ZÁSILKOVNUUrychlíte tak proces celé reklamace, jelikož zaslání skrze jiné dopravce činí komplikace při doručování.

3. Co musím přiložit ke zboží?

  • Ke zboží přiložte fakturu o koupi + vyplněný Reklamační formulář
  • Formulář prosíme vyplnit celý, včetně podrobného popisu závady produktu. Popis závady jako "nefunguje" se nebere jako podrobný popis a reklamace nemusí být uznána.

Pokud se chcete dozvědět více o reklamaci, využijte našich VOP.