Jak reklamovat
Obdržel(a) jste vadné zboží a chtěl(a) byste ho reklamovat? Není problém! :)
1. Zašlete nám vyplněný reklamační formulář, který se nachází níže v sekci "Ke stažení", na info@ficura.cz a domluvíme se na dalších krocích.
Po domluvě:
2. Jak zboží odeslat?
- Zboží kvalitně zabalte a zašlete skrze zásilkovnku na naši adresu, či na domluvené výdejní místo zásilkovny
Martin Toufar
Netlucká 635, 107 00, Praha 10 - Dubeč
info@ficura.cz
- Pokud nebude zasláno na výše uvedené údaje, či jíné námi domluvené výdejní místo zásilkovny, nejsme povinni tuto zásilku převzít.
-
Reklamované zboží prosíme zaslat skrze ZÁSILKOVNU. Urychlíte tak proces celé reklamace, jelikož zaslání skrze jiné dopravce činí komplikace při doručování.
3. Co musím přiložit ke zboží?
- Ke zboží přiložte fakturu o koupi + vyplněný Reklamační formulář
- Formulář prosíme vyplnit celý, včetně podrobného popisu závady produktu. Popis závady jako "nefunguje" se nebere jako podrobný popis a reklamace nemusí být uznána.
Pokud se chcete dozvědět více o reklamaci, využijte našich VOP.